Regulamin konta Regulamin konta w sklepie notrak.pl Określenia:
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie. Regulamin – niniejszy regulamin. Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto. Sklep - sklep internetowy notrak.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://www.notrak.pl Sprzedawca - F.P.H.U. NOTRAK Mateusz Madej Producent Opakowań Tekturowych 32-120 Śmiłowice, Śmiłowice 141 NIP: 679-263-78-50 REGON: 120194095 tel: 12-659-17-65 fax: 12659-17-66 www.opakowaniakartonowe.pl | www.notrak.pl e-mail: biuro@notrak.pl 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ 1. Adres pocztowy: 32-120 Śmiłowice, Śmiłowice 141 2. Adres e-mail: biuro@notrak.pl 3. Telefon: +48 12 659-17-65 4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy) oraz reklamowanego towaru jak również odbiorów osobistych: 32-120 Śmiłowice, Śmiłowice 141 3 WARUNKI TECHNICZNE Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest: a. Urządzenie z dostępem do Internetu b. Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail. 4 KONTO Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@notrak.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta. 5 REKLAMACJE Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@notrak.pl. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z: Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 6 DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie. 7 ZASTRZEŻENIA Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są: Konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu Poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi Zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@notrak.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa. Złożenie zamówienia w Sklepie notrak.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów, oraz ochronie danych osobowych zgodnie z RODO. |